kondíció | SKI. C.U.L.T. -- skiculture
/** * @file * Returns the HTML for a node. * * Complete documentation for this file is available online. * @see https://drupal.org/node/1728164 */ ?>

1. Hagyd abba a futást!

Vagy legalábbis gondold át és fontold meg! A futás az első ötlet, ami a legtöbbünknek eszébe jut, ha a sportra vagy a száraz felkészülésre gondol. Biciklizni jobban szeretek, de tény, hogy hasonló elfáradáshoz több időt kell szánnom a bringára, mint a futásra: 20 perc kocogást más megérzek, megizzadok tőle, 20 perc bringa meg sem kottyan.

Na de mi a baj a futással? Anélkül, hogy mélyebb sporttudományi fejtegetésbe mélyednénk, nézzünk meg néhány jellemzőt a futással (kocogással) kapcsolatban:

/** * @file fb-social-plugin.tpl.php * Theme the more link * * - $plugin_type: the type of this plugin * - $tag_name : the tagname of this plugin */ ?>
/** * @file * Returns the HTML for a node. * * Complete documentation for this file is available online. * @see https://drupal.org/node/1728164 */ ?>
Síszimulátoros edzés

Síszimulátoros edzésNyilvánvalóan mindent megtettem, hogy ellógjam az Sör/Shake - Videó - Sí csütörtöki állomásán az Oxygen Wellnessben a lépcsőmászáson túlmutató fizikai megterheléseket. Eredetileg ki sem akartam próbálni, mert előző héten és a napokban is úgyis megerőltettem a műtött térdemet, csak hát Virág (Szénási Virág) úgy kérdezett rá még délelőtt, hogy nem volt szívem lepattintani. Aztán a helyszínen a remény újabb rózsaszín felhői jelentek meg, amikor kiderült, hogy Gyula nem jelentkezett, de kipróbálná - és én önzetlenül átadtam a helyem. Aztán Géza bá' említette meg csendben, hogy ő is, csak nem hozott elegendő felszerelést. A helyemtől és a felszerelésem egy részétől való megszabadulás után a lustaság biztos tudatában várhattam a kezdést, de csalódnom kellett, az eltökélt szervezőerő ugyanis mindent megold. Lett gatyám is és helyem is, több kifogást már nem találtam, így meg kellett hajolnom az erősebb akarat előtt.

/** * @file fb-social-plugin.tpl.php * Theme the more link * * - $plugin_type: the type of this plugin * - $tag_name : the tagname of this plugin */ ?>
/** * @file * Returns the HTML for a node. * * Complete documentation for this file is available online. * @see https://drupal.org/node/1728164 */ ?>
Az egyensúly megtartása a sízésben kiemelten fontos
Párhuzamos lábbal
A bólyák elhelyezésével a gyakorlat nehezíthető
Hátrafelé haladva nehezíthetők a gyakorlatok
Halacska kiinduló helyzet
Térdünket és combunkat összeszorítjuk
Lábak párhuzamosan egymás mellett
Térdeket nyitjuk
Vállszélességű terpeszben gurulunk
A térdet és a combot ismét összeszorítjuk
Gurulás az első láb hátsó és a hátsó láb első kerekén
Lefelé futáskor a térdek legyenek erősen hajlítva
Ügyeljünk a vízszintes combokra
Lábemelés hajlított térddel
Függeszkedés
Törzsfordítás törzsdöntésben
Törzsfordítás hajlított térddel
Egyensúlyozó eszköz házilag: egy üveg és egy deszka kell hozzá

Az egyensúly megtartása a sízésben kiemelten fontos

A síeléshez is, mint az összes többi sporthoz hozzátartozik a fizikai felkészülés. A síelés esetén ez azért is fontos, mert általában szezononként egy-két alkalommal, legfeljebb 1-1 hetet síelhetünk.

/** * @file fb-social-plugin.tpl.php * Theme the more link * * - $plugin_type: the type of this plugin * - $tag_name : the tagname of this plugin */ ?>